19 SEKRETÓW SUKCESU w Internecie, czyli jak pisać i zarabiać w Internecie?. Z cyklu praca w domu przez Internet

Mnóstwo stron, blogów i wszelakiej treści w Internecie. Jak zatem pisać, żeby zostać zauważonym lub jak pisać, żeby zarabiać pieniądze w Internecie.

1. Sekret pierwszy - PLAN.
Przygotuj się. Zrób sobie plan tego co chcesz przekazać i komu a przede wszystkim co chcesz osiągnąć. To musisz wiedzieć zanim zaczniesz pisać.
a. ustal jakie pytania może zadać sobie Internauta, gdy wejdzie na Twoją stronę czy bloga.
- Co ja tu znajdę?
- Czy mi to pomoże i w czym?
- O co tu chodzi, czy to już działa i ile to kosztuje,

b. zastanów się do kogo piszesz - inaczej będziesz pisać do nastolatków a inaczej do biznesmenów.
c. pomyśl co chcesz przekazać. Czy chcesz zainteresować treścią, produktami, programem. Czy chcesz aby Internauta złożył zamówienie, czy stał się subskrybentem Twojego newslettera.
d. ustal jakiej akcji oczekujesz od czytającego.
Gdy skończy czytać MUSI WIEDZIEĆ CO MA ZROBIĆ
.
Jeśli zależy Ci na złożeniu zamówienia, użyj określenia "złóż zamówienie", "zamów" itp. Jeśli cel był inny, podaj go.
2. Drugim bardzo ważnym sekretem jest DOBRY NAGŁÓWEK.
Ma zwrócić uwagę, zatrzymać. Masz na to tylko kilka sekund i nie więcej. Niektórzy podają, że masz dokładnie 2 sekundy !
Jeśli nagłówek nie przyciągnie uwagi, artykuł przepadnie w gąszczu innych. Nawet jeśli jest pełen świetnych treści, nikt go nie otworzy. Przyciągające tytuły często zaczynają się od słów JAK.... lub ....(tu cyfra)... POWODÓW dla których....., SEKRETY ...., TAJEMNICA SUKCESU...., SPOSÓB NA...., METODA NA... Dlaczego tak? Proste, ludzie nie mają czasu. Podaj im zatem korzyści jak na tacy. A dodatkowo zaintryguj.
3. Artykuł nie powinien być zbyt długi. Najlepiej do 600 znaków.
4. Powinien zawierać korzyści dla czytającego i to jak najwięcej.
5. Powinien być ciekawy. Dla dobrych treści i korzyści ludzie wracają.
6. Nawiązuj z czytającym więź. Używaj zwrotu TY.
7. Pisz do konkretnej osoby, do określonego klienta.
Nie pisz do wszystkich. Nie ma nic gorszego niż "dla każdego", bo to oznacza "dla nikogo".
8. Wymyśl sobie tego najlepszego klienta i jego pytanie. Pisz jakbyś na to pytanie odpowiadał.
9. Pisz bez błędów lub przynajmniej staraj się robić ich jak najmniej. Po napisaniu artykułu, sprawdź czy edytor nie wskazuje błędów do poprawienia. Popraw je.
10. Pisz krótkimi zdaniami.
11. Dodawaj "więcej światła" miedzy zdaniami. Łatwiej się czyta.
12. Ważne słowa lub zdania wytłuszczaj, zaznaczaj, podkreślaj, używaj kolorów jako zaznaczeń.
13. Pisz językiem potocznym, takim jakiego używa grupa do, której się zwracasz. Nie używaj wyszukanych zwrotów.
14. Pisz tak ja myśli Ci się układają. Potem poprawisz. Teraz bądź kreatywny. Nie analizuj jeszcze tekstu. To zrobisz gdy skończysz i będziesz poprawiać błędy.
15. Pisz logicznie. Prowadź czytającego tak, by w następnych zdaniach znajdował odpowiedzi na pytania jakie mogą się rodzić.
16. Uatrakcyjniaj treści zdjęciami, tabelami lub wykresami.
17. Nie używaj słów, które są pejoratywne, obraźliwe.
18. Dawaj nadzieję, pozytywne treści. Jeśli Twój artykuł ma być kontrowersyjny, o.k. pod warunkiem, że nie jest obraźliwy. Nawet jeśli znajdujesz takie treści na innych stronach unikaj słów, które obrażają innych.
19. Kiedy skończysz sprawdź czy to co napisałeś ma sens, czy zawiera to co chciałeś przekazać, czy jest napisane bez błędów. Teraz jest czas na analizę i poprawki. Jeszcze raz sprawdź, czy Internauta po skończeniu czytania będzie wiedział co ma robić.
Jeśli uda Ci się osiągnąć założony cel, możesz sobie pogratulować.

Dowiedz się jeszcze jak wykorzystać DWIE WIELKIE SZANSE:
1. darmowy, mobilny Internet na terenie całej Polski i
2. PRZYJAZNY PROGRAM ZARABIANIA PIENIĘDZY W INTERNECIE, w którym ZA DARMO otrzymasz wszystko co potrzeba, aby zarabiać pieniądze
Napisz jeszcze dziś na maila extrafirma@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Widget by LinkWithin